26 mars -10

Datum: 2010-03-26 | Tid: 20:18:03
Älskling, jag är så glad för din skull! Vill så gärna skriva och berätta men får vänta tills allt är klart! :)

I måndags var vi hos Lena där Bamse simmade. Han simmade i 12 min.. :) Han var slö så det räckte med 12 min.. Första gången 5 min, andra gången 10 min, måndags 12 min.. :)
Vi pratade även om Bamses fysträning och vi fick träningsprogram för en vecka.. Ungefär som vi brukar göra med honom men några saker lades till som vi aldrig har gjort förut så det är spännande och kul.. :) Men hon tyckte att vår träning med Bamse är jätte bra så där andades vi iallafall ut :D

Martin har även börjat jogga med Bamse nu när det inte finns snö kvar.. Jag däremot måste träna upp min kondition innan jag kan börja jogga med dem, haha..

På söndag lämnar vi Bamse på hunddagis ungefär kl 11, sen åker vi ner till Falkenberg. Ska bli så skönt att få träffa pappa! På måndag blir det ullared, ett måste! Tisdag, farmors begravning.. Onsdag, pappas födelsedag sen åker vi hem..

Vad händer till helgen för er del?

Kommentarer
» Anna

Tack tack :-)

Simmning är jättebra för hundarna :thumbup: Åh roligt med Ullared, de har mycket prylar :love:

Ha en fin helg!

Datum: 2010-03-26 | Tid: 20:27:56     Url: http://ellegaard.doggyblogg.se/
» Ann-Christine

Duktiga Bamse! Hoppas det går jättebra nu på dagiset för han, håller tummisarna:thumbup: Samma här med min kondis, vill oxå jogga men då dööör jag;-P men ska träna upp mig, för det vore jättebra motion för hundarna o för en själv med! Hoppas ni får det bra i falkenberg. Kram på er från oss

Datum: 2010-03-27 | Tid: 08:04:54     Url: http://www.staffisspike.dinstudio.se
» Petra

Hej på er!

Det stämmer, jag praktiserade hos Lena, men det var bara under en väldigt kort period för drygt två år sen.. tyvärr.. trivdes bra där! :-)



Vilken sötnos han ser ut att vara, Bamse!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Datum: 2010-03-27 | Tid: 17:27:09     Url: http://nogg.se/petra
» Lisa

Jag tänker på er när ni är på begravningen.

Hoppas i alla fall att ni får en bra dag i Ullared och hälsa din pappa o gratta från oss i oxie. Hoppas Bamse har det bra på dagiset. Kram till er

Datum: 2010-03-28 | Tid: 12:03:19
» Marina

Vilken fullspäckat scema. Både jobbiga och roliga saker.

Ha en bra kväll.

Datum: 2010-03-30 | Tid: 22:52:15     Url: http://gallerigavelin.blogg.se/
» Anna

Hej!



Låter verkligen jättekul med simningen! Speciellt när Bamse verkar uppskatta det så :)



Hoppas helgen och början på veckan gått enligt planering.

Datum: 2010-03-31 | Tid: 12:57:43     Url: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P




Trackback
RSS 2.0