21 mars -10

Datum: 2010-03-21 | Tid: 11:09:01
Idag ska vi åka oh besöka ett hunddagis som Bamse förmodligen ska vara på när vi är i Falkenberg. Dagiset verkar vara jättebra. Jag hittade dem längensen och sparade sidan isåfall vi behövde hunddaigs. Och det behöver vi nu.. Det ligger 4,4 mil från oss men det spelar ingen roll. Det finns några hunddagis här men ingen av dem känns så jättebra jämfört med det vi ska besöka idag.. Bamse har gått på ett hunddagis förut i några månader.. Det hunddagiset var rätt okej men på sista tiden var det sådär då personalen verkade lite... ja vet inte vilket ord jag ska använda..

Håll tummarna & tassarna att det är bra! :) Jag länkar till sidan sen när vi har besökt dem..

Det blir första gången för oss att lämna Bamse så många dagar. Vi åker 28 mars och kommer hem 31 mars.. Herregud stackars Martin som får stå ut med mitt tjat om att jag saknar Bamse och är orolig :D

Jag har lärt Bamse att hämta plånbok.. Så otroligt söt.. Jag ska filma idag när han hämtar saker till oss.. Om det nu finns någon som vill se :D som syrran sa igår "han är snabblärd". Det är han verkligen.. Har även lärt honom "tittut", haha.. Ska även filma det.. Jag har verkligen inget annat liv än att hitta på något nytt att lära Bamse.. Jag till och med ibland sitter i soffan med godis & klicker och tänker "vad ska jag lära Bamse nu då".. :blush:

Ikväll kommer det bilder & filmer.. Håll utkik ;-P

Förresten, instruktören för kursen sa att det är självklart att det går bra att börja den 6 april istället för den 30 mars :D just nu är vi fyra personer.. Förstår inte att det är så få som är med.. Hur kan man ens tveka att vara med en sån rolig kurs?! :D  men förhoppningsvis blir vi fler sen när kursen börjar..

Kommentarer
» Ira å Mio

Lycka till! :-)med dagis-besöket alltså!!



Ja du e duktig som lär Bamse massoooorrr med tricks, han kan ju massvis och vissa e ju super när man e lat... hihi som att dra strumpor, stänga dörrar hämta saker. hihihi... bra att ha när du är skadad och sängliggande en vacker dag kanske ;-)

Datum: 2010-03-21 | Tid: 13:25:04     Url: http://luckyprince.blogg.se/
» Patricia & Elwiz

haha jag är inte ett dugg orolig :D! Elwiz är en degklump och förblir nog så haha :D!

Datum: 2010-03-21 | Tid: 14:05:50     Url: http://elwizdagbok.blogg.se/
» Ann-Christine

Åhh va spännande att Bamse ska vara på hunddagis! Men förstår hur du känner. Vi har aldrig lämnat bort våra hundar, för vi litar inte på någon. Så lätt att något kan hända bland ovana personer, sen gillar jag inte när folk inte har respekt när vi säger till vad dom får och inte får:mad: Nu har vi kommit hem från premiärturen jag o Spike. Bilder finns i bloggen och förstås på Ingas nya halsband, det var skitkul och första gången för Spike som gillade det riktigt, inte blev han trött heller:bigeyes: Vi hade sällskap av grannen och hennes fina golden Nadja så promenaden blev riktigt trevlig och Spike skötte sig för första gången, annars är han som en valp o ska busa jämnt;-P Längtar efter film på Bamse:thumbup:

Datum: 2010-03-21 | Tid: 14:51:56     Url: http://www.staffisspike.dinstudio.se
» nanna

vad kostar hunddagis och kurserna ni går med bamse på? :question:

Datum: 2010-03-21 | Tid: 15:46:36
» Linda & Azi

Tummen :thumbup:



Jag å Azi åtskilda rekord 15 dagar, förra året när jag t Grekland. Du å jag lever lite annorlunda liv också. Jag behöver hundfri då och då och bara tänka på mig själv för att bli hel och kan ge Azi allt sen. Men är inte som de flesta, ja du vet.



Nu jag å Azi ligger tsm under täcket i min säng, mys hårt! :love:

Datum: 2010-03-21 | Tid: 22:22:55     Url: http://astirazalea.blogg.se/
» Tina & Miracle

Klart kursen vore roligt men det är inte alla som har råd, tid, eller så. Har mycket i skolan och dessutom så många utgifter, vill nästan hellre spendera pengarna på röntgen. Mira e fortf. småförkyld så frå se hur det blir.. :)

Datum: 2010-03-22 | Tid: 12:44:45     Url: http://minmiracle.blogg.se/
» Tina & Miracle

Du ska inte alls behöva be om ursäkt! :) Jag tror att det är fler som ev. vill men kanske är det saker som hindrar? Nu vet ju jag inte vilka du frågat men jag håller tummarna iallafall att ni blir fler och ev. vi kan deltaga! :)

Datum: 2010-03-22 | Tid: 15:16:11     Url: http://minmiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P




Trackback
RSS 2.0