10 mars -10

Datum: 2010-03-10 | Tid: 09:09:07
Så tråkigt Örebro har varit med sina hundkurser/aktiviteter :( jag brukar kolla tre olika hemsidor vad för kurser eller aktiviteter som ska komma.. Men på sistone har det varit så få.. Men nu har det kommit in fler!! :)

Så ikväll är det dags för öppen träning. Äntligen. Det hålls onsdagar jämna veckor.. Så dit åker vi ikväll. Ska bli kul! Ska även prata med instruktören om en kurs som hon ska hålla i (30/3) och fråga vad den innehåller. Sen får vi se om vi ska gå på den.. :)

Ser framemot ikväll!

Kommentarer
» Helena

Halloj!

Jag kan rekommendera Bitte Söderlund, hon håller kurser, föreläser och kör privat både spår, sök, agility, "mentaltest", och en hel del massa annat..

Vi gick hos henne i Finnåker men hon håller kurser i Ramsberg oxå. Tänkte om nu Martin jobbar mycket och så så kunde du ju åka med honom hit och vara med i Finnåker? Hon tar 1000:-/kurs och det är 7 ggr + en bonus gång om man avbokat något tillfälle. Privat tror jag hon tar 300-500 beroende på vad det är. Du kan nog googla på henne så får du se..I Finnåker brukar kurserna hållas 1 ggr/vår och 1 ggr/ höst. Tisdagar kl 17 och 18.Det är ca 10 min till Finnåker från Norlund.



Ha det bra! Helena

Datum: 2010-03-10 | Tid: 10:41:04     Url: http://helenawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P




Trackback
RSS 2.0