8 okt -09

Datum: 2009-10-08 | Tid: 23:00:49
Jag har varit så dålig med att uppdatera, jag vet.. Men man har precis börjat jobba så man hinner inte blogga så ofta nu :)

Idag fick Bamse följa med till innebandy träning, Martin är innebandy tränare för ÖDIBF.. Bamse låg där och tittade på dem som spelade :) Bamse charmade dem, såg jag :)

Han var väldigt lugn och bara låg där medan jag tittade på dem efter jobbet :)

Imorgon kommer Linda & Azi hit igen och stannar här till ondag. Kul! :) På söndag blir det hundträff.. Hela helgen är man ledig också! :)

Nu ska man gå och mysa med Martin & Bamse. Även Buster som vi passar pga Kiara löper :p Buster & Kiara är syrrans hundar..

Jag ska bli bättre på att uppdatera! :)

Kommentarer
» Sofia & Hiro

Hej!

Kul att du börjat jobba. Vad jobbar du med om jag får vara nyfiken? Kom nu på att jag helt missat att svara på ditt inlägg om hur en bullterrier är.



En bullterrier är ofta en riktig pajas som hamnar i lustiga situationer då den är väldigt påhittig. Bullterriern är både egensinnig och envis, men glad och vänlig. Ofta lite väl glad :) Den rusar ofta fram i hög fart och flyttar allt som står dens väg. Bullen är väldigt kelsjuk, nyfiken och närgången. Den vill vara där och lägga sig i allt man gör.



Det är en kraftfull ras som kräver stort tålamod och envishet hos sin matte/husse.



Den tveklöst bästa beskrivning jag läst om hur en bullterrier är har min kompis Marie skrivit. Klicka på länken får du en kul inblick i tillvaron för en bullterrierägare.

http://www.freewebs.com/hugleikr/ombullterriern.htm

Datum: 2009-10-09 | Tid: 00:08:42     Url: http://hirosvarld.blogg.se/
» Silje

Vad mysigt att ni får besök igen! Vill också ha kompisar med hund på besök :P

Klart Bamse charmade barnen, han är ju jätte fin!

Det har varit en låååååång kamp att få Clifford att lyssna på Elisabeth och Sandra, men jag har lärat de lite saker så nu är det helt klart de som bestämmer på promenaderna :P

Datum: 2009-10-09 | Tid: 08:16:19     Url: http://lifeofcs.blogg.se/
» Trican

Åhh då blir väl Bamse glad om Azi kommer=)

Datum: 2009-10-09 | Tid: 12:18:42     Url: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P




Trackback
RSS 2.0