17 dec -09

Datum: 2009-12-17 | Tid: 23:31:24
Här kommer några bilder..


Här på Martins jobb :)


Här låg Bamse på mig och vi gosade. Han tror att han är en liten chihuahua som alla älskar att ha på knä :p


Hans nya täcke från Hurtta. Så här syns han bra i mörker :)



Vad är det som kommer nu?


Vad tror ni?


Ja det är Bamse som drar Martin i bob :)


Här drar Bamse Anton en stund



Men idag har vi köpt ny pulka så den ska Bamse få dra när vi har fått hem selen. Det har vi inte fått än :(






Bamse försökte fånga snöbollar som Martin kastade :)


Bamse & Svullo. De var och lekte. Jag var inte med då jag var trött efter jobbet.


Min underbara Bamse (eller okej, vår;))

Kommentarer
» Rebecka

Söta bilder :)

Ett bra täcke som syns i mörkret :)

Väntar fortfarande på att du ska lägga upp bilder på Bamses öron..grrr

Datum: 2009-12-17 | Tid: 23:41:02     Url: http://beems.blogg.se/
» Ira & Mio

Härliga snöbilder! Jaa hurtta e superbra vi hade en förut som Mio vuxit ur, men den var skitbra, kanske blir en ny sådan.. lite dyra bara men värt varenda krona oxå i kvalite vet jag.. var ju super nöjd med den förra.. reflex ingår är ju en plus också!

God Jul!

Datum: 2009-12-18 | Tid: 08:07:15     Url: http://luckyprince.blogg.se/
» Ira å Mio

ABSOLUT värt varenda krona, jag tror jag oxå ska beställa en hurtta jag med..hittade en för 399 kr nyss,, de flesta ligger på 479-517 kr men 399 är ju helt ok :) den han hade förut var perfekt, smutsavvissande, vattenavvisande, reflex, värmande.. men han växte ju ur den.. så nu är den kvar på dagis och andra hundar får låna den om de fryser o inte har egen täcke med sig.



Mio ÄÄÄÄÄLSKAR SNÖ!! tur han e svart annars skulle han pi försvinna i snön.. det bästahan vet är stoppa ner hela ansiktet i snön och sen är hela ansiktet vitt o han slickar bort snön på nosen med tugan åååhhhh.. :) tror jag har några bilder på det från förra vinter .

Datum: 2009-12-18 | Tid: 10:09:57     Url: http://luckyprince.blogg.se/
» Martin

Ja nu gjorde du något bra! Det är MIN hund också :):)

Datum: 2009-12-18 | Tid: 10:14:40
» Elenor & Alfred

Snygg täcke på Bamse, passar honom jättebra!

Det finns färg blå på täcket? :S hoppas jag!



Härligt bilder! Och jag vill gärna va med er också! ring ring mig!!! ;)

Datum: 2009-12-18 | Tid: 12:10:03     Url: http://ellyellis.blogg.se/
» Ira & Mio

haha samma med mio, kastar man snöboll så tuggar han sönder den direkt... snö är kalaskul tycker han! :) har beställt en ny svart nu... mer kallt i år än i fjol tycker jag så hyff ha en varmare täcke.. o jag vet ju redan den är bra från tidigare så lika bra ta den märket.. :) svart blir det.. finns ju fyra färger.. linda röd du grön jag svart.. ha ha

Datum: 2009-12-18 | Tid: 13:53:21     Url: http://luckyprince.blogg.se/
» Ira igen

LUSTIGT, då är vi fyra som har varsitt färg.. :-) lustigt.. nu när jag tänker efter skulle eg ha tagit grön täcke för jag har grön koppel fårn samma serie som täcke som jag köpte i okt när det började bli mörkt ute den har bra reflex :-) så eg borde du få den o jag köpa nytt i svart så det matchar ha ha

Datum: 2009-12-18 | Tid: 20:50:41
» Anna & Kompis

Vilket snyggt täcke! Bra med reflexer också, så att han syns i mörkret. Vad roligt att ha en hund som kan dra en släde! Skönt att slippa dra pulkan själv, eller hur? ;-)

Datum: 2009-12-18 | Tid: 21:33:18     Url: http://kompismedflock.blogg.se/
» Lisa

Bra täcke med fina reflexer. Härligt med snö som jag förstår att Bamse också gillar. Nicki tycker om snö.

Vi har jättemycket snö nu i Malmö. 4-5 decimeter. Kram till er alla

Datum: 2009-12-19 | Tid: 23:05:29
» Molly

Hurtta täcken är bra i kylan! Det kör vi också med :D

Datum: 2009-12-20 | Tid: 16:58:32     Url: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P




Trackback
RSS 2.0