21 mars -10

Datum: 2010-03-21 | Tid: 22:46:41
Har försökt ladda upp filmer på youtube men det går inte :( men lyckades ladda upp en.. Imorgon får ni fler..

Här hämtar han plånboken :D nu börjar jag lära in kommandot.. Jag använder alltså teckenspråk :p


Vi åkte och besökte Haddebo hundpensionat och vi är verkligen nöjda.. Bamse kommer verkligen få det bra där! :)

Nanna, du frågade vad hunddagis och kurserna kostar.. Bamse ska vara på hunddagis 28-31 mars och det blir 600 kr.. (otroligt billigt enligt mig).. Och sen vet jag inte vilka kurser du menar? Har gått på några.. Men den senaste (trix och konster - vardagsaktivering) som vi ska gå kostar 600 kr.. Har gått på valpkurs, unghundskurs, pitbull/amstaffkurs och många öppen träningar så jag vet inte vilken/vilka du menar :D

Kommentarer
» Nanna

600 kr är inte fel faktiskt.



Tänkte mer på valpkurser och när ni "badar" med Bamse. :thumbup:

Datum: 2010-03-21 | Tid: 23:02:43
» Malin J

WOOWWWW:love: Hunddagis jättee härligt där..mm..Kul för Bamse där säker ....Jaa vi hörs sen imorronkväll om onsdagkväll om jag hinner dit kväll kl 19.15 pga jag tränar kl 18.00-19.00 jag vill dittt 19.15 Kvinnerstaskola...:thumbup:

Datum: 2010-03-22 | Tid: 09:03:34     Url: http://www.johansson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P




Trackback
RSS 2.0