16 nov -09

Datum: 2009-11-17 | Tid: 17:00:35
Vid ungefär halv tolv åkte vi till Karlslund och promenerade 5 km. Egentligen skulle vi promenera en mil men det var så dystert där borta. Det tycker jag jämfört med förra gången vi var där.. Dessutom regnade det och Bamse avskyr regn..

Självklart var batteri i kameran slut!! Så det blir inga bilder :( gissa hur sur jag blev. Men så fort vi kom hem laddade jag kameran så nu är det fullt :)

Ser att några så gärna vill se film där Bamse stänger dörr så nu har jag filmat men USB finns hemma hos syrran så det blir ingen film nu men ikväll hämtar jag USB. Så ikväll blir det nytt inlägg med film.. Lovar.. :)

På torsdag är det öppen träning hos Hundstyrkan. Ser fram emot det!

Idag skällde Bamse för första gången när vi mötte en man med en hund. Men vi sa ifrån och när vi mötte fler hundar brydde han sig inte. Vanligtvis bryr han sig inte om andra hundar. Han tittar på dem men det är bara att bryta honom. Men just idag skällde han men vi sa iifrån och då slutade han.. Vet inte varför han skällde men så länge han inte gör det igen :)

Har ni snö hos er? I så fall, skicka hit lite..

Kommentarer
» Patricia & Duke

Han kanske inte gillade den andra hunden?

Duke älskar också andra hundar men så åkte vi till husses vän en dag som hade en hund och Duke gillade verkligen inte den. Han försökte bara slåss, trots att den andra hunden var jätte snäll o allt..



Vår snö regnade bort för nåra dar sen :(!

Datum: 2009-11-17 | Tid: 17:14:41     Url: http://dukesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P




Trackback
RSS 2.0