11 okt -09

Datum: 2009-10-11 | Tid: 00:45:46
Som ni vet så är Linda & Azi här hos oss :) idag åkte vi till biltema och köpte kätting på 4 kg.. Bamse fick börja med DW idag och det gick bra :) så äntligen har man kommit igång med DW! :)

Jag ska fixa in bilder från kameran imorgon från DW idag och sen fixa in här :)

Förut när Bamse var valp, följde vi med Linda till wp träning där de skulle DW.. (typ alla var amstaff) Vi promenerade och då gick vi förbi fotbollsplan och en kvinna stoppade Martin och frågade: "Varför drar hundarna kedja? Är det för att de inte ska anfalla folk?".. Martin blev helt stum och sa "nej de tränar DW"..

Jag tänkte bara herregud vad folk kan tro.... Ja så är det...

Aja, imorgon får ni se bilderna från idag :) håll utkik ;)

Kommentarer
» Cissi

HAHAHAHA, herregud vilken kommentar! dummaste på länge. :D

Datum: 2009-10-11 | Tid: 09:11:09     Url: http://ceciliakaye.blogg.se/
» Trican

Alltså, förlåt. Folk är inte kloka ibland..!!

Datum: 2009-10-11 | Tid: 09:45:15     Url: http://www.metrobloggen.se/tila
» Patricia & Duke

haha jaa :D! o det är ju så skumt att dom kom enda från örebro och hamnade på samma ställe, ägarna är arbetskamrater oså får en valpar sen så träffas vi mitt ute i skogen. Hon kom fram till oss och sa liksom "Dom fann verkligen varandra, våra hundar". Dom kanske kände de på sig, att dom var släkt?

Datum: 2009-10-11 | Tid: 10:47:18     Url: http://dukesdagbok.blogg.se/
» Silje

Hehe, roligt att hon sa det, det är ju lite svårt att fatta om man inte vet vad det är. Jag fattade inte poängen med WP förut (fattar ju inte hela poängen nu heller, men lite mer fattar jag ju) för att jag inte klarar att se "bruken".. Varför skall hundar dra kätting? Det måste ju vara en grunn? För att de skall bli starkare, för att de skall få känna glädjen av att jobba... Osv osv. Jag hade haft svårt att förklara i alla fall då jag inte är helt säker själv :P Men jag tror jag hade tyckt att det var kul om Clifford gillade att tra skrot ;) Skall bli kul att se bilder från eran helg!! Håller utkik :D

Datum: 2009-10-12 | Tid: 10:46:03     Url: http://lifeofcs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P




Trackback
RSS 2.0