4 nov -09

Datum: 2009-11-04 | Tid: 14:15:51
Den 11 nov har vi varit förlovade i tre år.. :love:
Vad vi ska göra den dagen vet jag inte.. Ska ju jobba halv två till kl sju så det kanske blir middag ute eller något så.. Aldrig fel att äta ute..

Sen i februari firar vi vår 6 årsdag.. Tiden går fort.. Den mannen ska jag definitivt behålla! Förhoppningsvis vill han också behålla mig livet ut :cool:

Idag är man väldigt förkyld och så har man världens huvudvärk.. Så man har inte ork att gå ut och göra något med Bamse just nu.. Väntar tills man är lite bättre, så drar man ut med Bamse.. DW tror jag att det blir.. Eller sticka till ÖBK om Martin orkar när han är hemma..

Ska fixa lite hjärngympa till Bamse.. Mjölkpaket ska jag använda.. Två tomma paket står på disken så passar på att använda dem.. ;)

Ikväll ska Bamse duscha fast det vet han inte än, haha.. Vad brukar ni ha för shampoo till er hund?


Längtar tills snö är här! Här lärde vi oss åka långskridskor.. Jag behöver nog inte säga hur många gånger jag ramlade.. Det ser ni nog själv :D
Här kämpade jag för att lära mig medan Linda & Martin åkte utan problem med hundarna.. Haha..

Kommentarer
» Patricia & Duke

haha ojdå, då var de ju inte lika bra xD!

Jag brukar använda Espree puppy & kitten schampoo till Duke när vi badar honom eller så tar jag Chien chic de Paris som har pärondoft ^^,! Gillar inte Esprees doft.. den luktar baby powder, väääldigt starkt :P o länge.. den med pärondoft är mer diskret xD!

Datum: 2009-11-04 | Tid: 14:47:33     Url: http://dukesdagbok.blogg.se/
» Linda & Azi

Haha söt du :) Jag form oset nu vintern!

Ska py duscha Azi, skulle eg fredags, pga hon lerig efter golfbanan med Ester. Men dröja, ikväll ska hon! :) Jag har hudproblem Espree shampoo och Malaseb från veterinär.

Datum: 2009-11-04 | Tid: 15:10:12     Url: http://astirazalea.blogg.se/
» Älvan

jag använder clearasil på moa och det funakr superfint!

Datum: 2009-11-04 | Tid: 18:53:40
» Elenor & Alfred

Grattis!!! :D



Jag älskar att åka långskridskor, det är härligt!

Datum: 2009-11-04 | Tid: 19:38:19     Url: http://www.ellyellis,blogg.se
» Rebecka

Skulle vara skoj testa långskridsko åkning (efter bebisen har kommit) :)

Grattis till er :O)

Datum: 2009-11-05 | Tid: 19:41:13     Url: http://beems.blogg.se/
» Lisa

Hej. På djursjukhuset har de sagt att i stället för att använda deras dyra schampo går det lika bra med barnängens milda barnschampo. Det stämmer. Vi använder det till Nicki och det fungerar bra.

Datum: 2009-11-09 | Tid: 22:00:58
» Lisa

Hej och grattis i förskott till er förlovningsdag. Tänk vad tiden går fort, redan 3 år . Hoppas att ni får en bra dag. Att kärleken är som den vackraste blomma, måste vårdas med omtanke, vet ni alldeles säkert redan. 6 års dag i februari.Tusen kramar

Datum: 2009-11-09 | Tid: 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P




Trackback
RSS 2.0