26 aug -09

Datum: 2009-08-26 | Tid: 13:47:33
Det blev inte uppdatering igår. Jag kan inte hålla mitt löfte :p Så jag ska nog inte ge några löfte hädanefter :)

Imorse fick jag en post avi. Förstod direkt att det är klövjeväskan som vi beställt. Gissa hus lycklig jag blev! :)

Det är såhär, vi bestämde oss att beställa den väskan som jag sa i tidigare inlägg, quick release dog backpack. Vi åkte och hämtade den. Jag hoppades och hoppades att den skulle passa Bamse. Gissa.... Den PASSADE!!! :)

Men det regnar därute så när det har slutat regna ska vi dra ut och vänja Bamse vid väskan :) Men när vi provade den på Bamse, verkade han inte reagera något. Men vi får se när vi är ute och promenerar lite :)

Äntligen har vi hittat klövjeväska! Hittills kan jag verkligen rekommendera den!
 
Vi valde grön :) Ska fota och lägga upp bilder lite senare så ni får se hur det ser ut på Bamse :)

Kommentarer
» Elenor

Hälrigt!! ;) var beställt ni klövjeväska?

Datum: 2009-08-26 | Tid: 14:49:25     Url: http://www.ellyellis.blogg,se
» Rebecka

Skönt att den passade och att ni är nöjda :)

Tror definitivt den kommer passa Bamse på promenader då han behöver göra av med mycket energi.. :):)



Fin väska var det också..

Datum: 2009-08-26 | Tid: 15:34:04     Url: http://beems.blogg.se/
» Silje

Grattis med väskan :)

Datum: 2009-08-26 | Tid: 16:27:50     Url: http://life-of-cs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P




Trackback
RSS 2.0